Pohod na Triglav 2021

V soboto, 24.7.2021 in nedeljo 25.7.2021, smo izpeljali dvodnevni pohod na Triglav. Tako, da vsaj delno izvedemo naše predvidene pohode kljub epidemiološkim razmeram. Pohod na Triglav izpeljemo vsako leto najmanj enkrat. To opazijo tudi ljudje od drugod, ki imajo željo osvojiti Triglav. Željo jim z veseljem izpolnimo kakor bi jo tudi našim občanom, a žal ni interesa ali zaupanja v izkušene vodnike PZS PD Cirkulane.

Pot se je začela v soboto ob 3.00 uri zjutraj izpred šole v Cirkulanah, se nadaljevala proti Ptuju, Slovenski Bistrici, Ljubljani, Mojstrani nato v dolino Krme do parkirišča (870 m.n.v.). Po krajšem okrepčilu, razdeljevanju opreme in nasvetov smo pričeli z vzponom.

Vzpon do vrha Triglava je potekal mimo pastirskega stana na Prgarca (1763 m. n.v.), kjer smo si odpočili. Vzpon smo nadaljevali po markirani poti čez kalvarijo proti domu na Kredarici (2515 m.n.v.). Pot nam je že dobro poznana in smo jo premagali v predvidenem času, ne glede na postanke, razgledovanja in občudovanja gorske narave. Na Kredarici je sledil počitek in nabiranje energije za vzpon na Triglav (2864 m. n. v.). Po dogovoru smo odložili odvečne stvari v nahrbtnike dali samo nujno, nadeli varnostne pasove, čelade in se v koloni podali proti vrhu. Pot do Malega Triglava (2725 m. n. v.), ki je tretji najvišji vrh v Sloveniji smo zlahka osvojili, nato smo varno nadaljevali proti Aljaževemu stolpu in varno dosegli naš cilj. Imeli smo lep razgled in veliko veselja, da smo osvojili streho Slovenije.

Seveda pa ob Aljaževem stolpu nismo pozabili »krstiti« letošnjih prvopristopnikov, narediti kakšne spominske fotografije in predvsem uživati v tistem občutku, ki ga lahko doživiš le na vrhu naše najvišje gore.

img 6827

Sledil je spust do doma na Kredarici. Uredili smo potrebno glede prenočišč in se polni lepih vtisov namestili.

Zvečer in ponoči smo uživali gostoljubje doma na Kredarici, naslednje jutro pa je sledila pot nazaj v dolino in proti domu.

Pot v dolino do avtobusa se je iztekla v pričakovanem času, kako dolgo bo trajala vožnja domov pa je bila uganka. Namreč sledil je postanek v Kranju. Pa se je vse dobro izteklo in dokaj hitro smo bili v prijazni restavraciji Gitadela, kjer smo z odličnim kosilom nadoknadili izgubljeno energijo.

V popoldanskih urah smo se varno vrnili v Cirkulane, zadovoljni da nam je spet uspelo brez kakršnih koli nevšečnosti, zato vas vabimo da se nam v prihodnje pridružite na naših pohodih.